GY.I.K.

Gyakran ismételt kérdések

Itt mindenre megtalálod a választ. Ha mégsem, írj üzenetet!

Ha választok szervizcsomagot, hogyan tudom módosítani?

Az időpontfoglalás beérkezése után emailen vagy telefonon foglak keresni, és nem csak a pontos időpontot és helyszínt egyeztetjük le, hanem megbeszéljük a kerékpárod hibáját is. Ha véletlenül rossz szervizcsomagot választottál, meg fogjuk beszélni, hogy mire van szükséged.

Mennyi ideig tart a szervizelés?

Ez nagyon sok mindentől függ. Függ attól, hogy milyen szervizcsomagot választottál, illetve hány kerékpárt szeretnél megjavíttatni. Általában azt lehet mondani, hogy a Start alapszerviz időtartama körülbelül fél -1 óra, a Peloton közepes szervizé 1-1,5 óra, a Finish teljes szervizé 2 óra vagy még több.
Attól is függ, hogy milyen állapotban van a kerékpárod. Ha nagyon régen használtad, esetleg már rozsdás is, akkor az meghosszabbítja az időt.

Nincsen autóm, amivel elszállítsam a bringámat a szervizbe. Tudsz ebben segíteni?

Természetesen. A kerékpárodat sehova nem kell elszállítani, én fogok házhoz jönni, és még aznap készen lesz a járgány.

Szeretném igénybe venni a bikepATIka mobil bringaszerviz szolgáltatását, de nem tudok a szervizelés alatt a helyszínen lenni.

Semmi gond, az is elég, ha a kerékpárodat átadod, vagy esetleg egy szomszéd átadja. A végén vagy neked, vagy ugyanúgy a szomszédnak vissza tudom adni.

Nem tudok várni hetekig, amíg kész lesz a bringám. Tudsz mondani valami biztatót?

Nem kell várnod ennyi időt. Foglalj időpontot, utána megbeszéljük a pontos időpontot, amikor házhoz megyek. A bringád még aznap készen lesz.

Csak késő délután vagy este van időm, hogy megszereld a kerékpáromat. Lehet erről szó?

Előfordul, hogy este megyek szerelni. Kérlek, hogy az időpontfoglalásnál a megjegyzésbe írd be, hogy neked csak ezek az időpontok felelnek meg.

Hol történik a szervizelés? Kell helyet biztosítanom?

Szerencsére nem. A bikepATIka mobil bringaszerviz saját szervizautóval megy házhoz, a szervizelési munkát abban végzem el. Kertes ház esetén, ha van rá mód, az udvarban történik a szervizelés, de ez sem feltétel.

E-bike-om van, meg tudod javítani?

Igen, itt 3-féle csomagból választhatsz.
Bosch, Shimano, TQ és egyes Panasonic motorral szerelt e-bike-okat javítok.
Ha az elektromos részéhez és szoftverhez nem kell nyúlnom, akkor ezek közül a csomagok közül tudsz választani.

Milyen márkájú e-bike motorokat javítasz?
Bosch, Shimano, TQ , egyes Panasonic és Bafang motorokkal szerelt bringákat.
Az e-bike szervizcsomagokat itt találod.
Garanciális e-bike javításra van lehetőség?
Igen. A Bosch, TQ és Shimano rendszerű motoroknál van erre lehetőséged.
Ehhez minden – vásárlást igazoló – számlára szükség van.
Online vásároltam a kerékpárt, de Magyarországon nincs képviseletük. Vállalod a garanciális javítását?
Igen, ha a forgalmazó jóváhagyja a javítást. Egyes esetben árajánlatot kér a cég, amely elfogadása után indulhat a szervizelés.
Hol van a szerviz? Hova kell vinnem a kerékpáromat?

Szerencsére sehova. Nem kell kimozdulnod otthonról, hiszen a bikepATIka mobil bringaszerviz oda megy, ahová megrendeled.

Ott lehetek, miközben a bringámat javítod?

Természetesen, sőt még kérdezhetsz is szervizelés közben. Utána pedig mindent elmagyarázok.

Volt már kellemetlen élményem fizetéskor. Tudni fogom előre, hogy mennyit fogok fizetni?

Igen. Időpontfoglalás után megbeszéljük, hogy melyik szervizcsomag szükséges a bringádhoz. Ha valami extra alkatrészre lesz szükség, előtte le fogjuk egyeztetni, hogy pontosan mi ez, illetve milyen költségre számíthatsz.